Tuesday, August 11, 2009 @ 11:33 PM  1 stares
no no no.. not mine sweet 16... i'm still too young to be exactly 16..

who's the old 16 year old?

SYAMIMI!!!
on 9th august 1993 she was born..
and on the lat 9th august 2009 she's 16..
if she's in korea she would still be 15 .. but who cares
sorri ek lambat sket..
citer nye camni... wabak demam melanda kat skolah tu
semua org demam.. aku pon join sekaki
pastu hari ni aku balik ngan parents pastu gi klink..
tunggu nk dekat 2 jam ..dpt la mc sampai khamis ni.. tapi leh balik sampai sabtu ni
adik aku pon demam gak
klah dah letih dah.. aku kan demam.. x larat.. hari 1st demam tu aku ade sains komp.. memang x larat gile.. komputer dpn mata tapi aku x layan pon.. ibarat org ngantuk di-offer-kan bantal tapi org ngantuk tu x teringin kat bantal tu..
dah la bai bai..
hepi birthday syamimi!!