Saturday, November 21, 2009 @ 2:14 AM  0 stares
tersebut la kesah.... seorang gadis di mrsm kubang pasu....



pada suatu hari.. sebelum aku nk gi mkn & semayang maghbrib... aku dpt surat cinta kat meja study aku...

hoi.. jgn panik cik mimi... surat cinta drpd budak bilik la..
sebelum ni diorg dah janji wat photoshoot.. tapi aku la Bzy time tu.. oleh sbb itu diorg tinggal love letter kat white board aku gak... aku pon balas laa seperti yg tertera di skrin

[pandai2 la klik untuk better view]

so seperti yg tertera .. nina agak lewat .. tapi xde la tertinggal bnyk sgt






tu la ahli bilik aku
yg semua dah pernah ade boyfriend kecuali aku.. huhu
aku digelar kanak2 sbb x pernah ada experience lagi
kadang tu kanak2 ribena..ade org tu siap ckp
"duk ngan nina rasa mcm duk ngan kanak2 riang.."
lagi?
"nina x mcm fom 4... mcm fom 2 nak naik fom 3.. perangai cam budak2"

tapi syok ah.. rasa muda agi.. hahaha

eh jgn igt ahli bilik je dpt photoshoot.. meja study pon dpt gak





mlm last kitorg jadi ahli b108.. kitorang pon bkumpul di kuib b dan buat sesi luahan perasaan

kitorang... well diorg la.. nyanyi lagu ilham ku...
beribu bintang di langit kini menghilang ..lalala
izinkan ku mencuri banyangan wajah mu~
maafkanlah oooo... andai lagu ini menggangu ruangan hidup mu
kau ilham ku
(tu je yg aku leh join.. yg len x igt..)

pastu next day... hari last tu. aku dgn kalut nye edit satu gambar untuk semua org...
wallpaper laa

asalnye rupa dier camni

tapi lepas test drive, x nampak tulisan lak bila dah jadik wallpaper.. so edit lagi skali
jadi camni


memang kenangan yg ada ngn b108 teridah kat mrsm kubang pasu... start sem 2 asal masuk bilik je hepi.. xtau la camne lak taun depan.. huhu..
walaupon awal2 tu aku xleh trime sket... at some point aku dah x kesah pasal perbezaan kitorg..
syg sgt b108!!! muahhh
kawin nanti ajak aku tau!!!
sure la korang kawen dulu!!

Labels: ,