Saturday, April 24, 2010 @ 8:07 AM  0 stares
Budak A : weh budak b nanti kawen la ngan budak klantan.. org klantan comey2

Budak B : comey2 pon buat apa.. org klantan garang2 ..


*~*~*~*~*~*~* the end of perbualan budak a and budak b*~*~*~*~*~*~*

budak A pon pegi la kat nina and cakap

Budak A : nina.. tau x.. budak A ckp (seperti diatas)
Nina : oooo dier ckp cam tu ke?
Budak A : betoi!.. tapi memang org klantan garang2 .. tgk la cikgu JJ.. garangg.. tapi org kedah diorg x garang...

okay first.. lantak arh budak B nk ada oppinion apa pasal org kelantan.. tu hal dier..

tapi yg x boleh blah nye budak A tu boleh citer balik kat aku dah tau kata aku org klantan(well agakla).. and yg kedua ditambah yg dia ckp org kedah lembut? tolong la wei.. mentang2 dia org kedah.. sape suro dier wat comparison yg tak patut tu?

shall i compare org kedah to orang kelantan
org klantan lagi lembut la wei
org kedah yg paling lembut pon xde yg ayu cam org klantan tau.. sorri sket!
org klantan lembut 100 kali ganda dari org kedah.. sorri to say but its true..
and org klantan x besar2 kan citer.. and tak citer benda yg leh sakitkan hati org.. org klantan ada adab menjaga hati..

lagi satu kes budak A tapi ngan budak c lak

Budak A : hari tu masa sukan aku nampak budak D duk ckp telefon.. siap pusing2 tiang lagi .. manja2
budak C : mak dier kot?
Budak A : xkan kot.. pastu kat sana kan dia kaco org maktab tu
Budak C : wei mane ade.. budak d tu setia gila la wei ..dia x layan la wei!
Budak A :budak yg dier kaco tu comey kot.. putih.. gebu..
Budak c diamm.....


ok first ..dah tau budak c tu ske kat budak d ape kes yg dier pegi citer camtu? seolah olah budak c tu x comey ..padahal comey gila nak mati... fuhh

tapi xpe.. skarang ni kitorg dah x brp layan dah dier... lagi satu sbb dier suka buat talam 2 muka... benci ah org gitu... lantak arh kat dier.. dikerumuni dosa dosa

*~*~*~*~*~*~* the end of luahan perasaan pasal budak A*~*~*~*~*~*~*
anyway.. ni balik 3 hari je.. khamis jumaat sabtu
khamis tu sampai rumah dah malam... sampai2 tu terus tido.. x salin baju pon
esok tu bangun awal kul 7 tapi lepas mandi sambung balik tido
sampai la pukul 6 petang baru makan makanan tengah hari
timbang berat .... turun 2 kg.. x caye .. haha padahal kat skola mkn bnyk
pastu mkn mlm : chunky loaded + spagetti + soup + ayam + roti canai
+ tea + strawberry milk
(mentang2 dah turun berat sikit)
pastu tepat jam 12 baru start online.. chatting, download lagu sampai nk termuntah
tgk2 hari dah pagi.. transfer2 lagu
tgk2 blog x update lagi... skrang baru update..
dah ah nk tidoo.. nanti nk kena gi skola awal.. mak nk gi penang so kena hanta awal..
ah ade 3 benda penting
  • DPT MP3 BARU~~!
  • DAH DROP AKAUN!! NINA SPM 2010 STRAIGHT 9A+!!
  • HOMEWORK X WAT AGI!! HAHA

Labels: , , ,