Saturday, December 25, 2010 @ 5:52 PM  0 stares
bila org kata kita tembam... uhh... x brp nk kisah lah..
tapi kengkadang terfikir-fikir la gak!
btol x?


tapi nk tanya la jugak.. tembam sgt ke? ..nape asyik aku je kene aim??.. aku rase ok la drpd sorang ni yg tembam gak tapi bgi dier aku lgi tembam..


or memang aku lagi tembam dr dia??
adakah aku di kategorikan sekali dengan diorang??

teruk sgt la camtu!



TGK LA KORANG!!
LAGI 3 BULAN!!!


pikir2 balik buat apa aku nk prove kat dorg?? dorg tu sape??
kering cam ikan kering.. muka pon macam ikan masin

tapi xpe.. just to show them all
Aku boleh!!
sampai dorg pun tgila-gilakan aku..
huahahahhaa
(over dah tu!!..tapi lantak ah ni blog aku)

Sape nk join quest aku ni?? JOM!
(tapi malam ni blom agi ah.. nk kuar mkn... xpe balik excercise!!)


aku tembam pon aku comel... ni kan kalo aku dah kurus nanti!!
lagi cun melecun!!

Labels: