Saturday, January 8, 2011 @ 1:43 AM  0 stares
si~! oretachi wa mukash kara... lalalala..

ignore the sentence above....
its a japanese song seishun amigo by yamapi and kame!!! YAY!!
(that's all i know anyway! .. haha)

okay enough with the singing.....

it turns out the the guy from yesterday is a playboy...
thank you but no thank you! ....
today he's keep on asking me to use sy-awk!..
he said
"pkai sy awk la ... plzz... sbg tanda persahabatan"

lain jek bnyinye..
kpala hotak "tanda persabatan".. dunkin donut btol!!
no way...


the dunkin donut thing is just for fun...
tetibe jek rse cam nk makan donut!


anyway i dont care so much about that...
There are more important events todayy!!


i'm really excited after being reunited with my old friends from elementary school!!!
(thank you facebook!)
haha everyone is just soo different!



semakin tua ,semakin lawa
semakin hepi semakin semakin...
cam hypothesis plak!

  • and now i found at least one person who's happy to meet me again!! haha i finallly have a friend to go to reunions with!!

ok meh nk explain ckit.. bkn org len yg jumpa tu x hepi jmpe aku, diorg just dah ada geng masing2 and geng diorang tu pgi skola sme2 dan lain lain..(memang x pernah terpisah la kre)... xkan la kte tbe2 je nk enterframe kan! tapi xpe la at least dah jmpe sorang yg bkn geng diorg...

  • theres one more person who even i dont remember at all.... tpi dier igt aku.. terharuuu....tapi jgak... dier mcm agak bengang aku x igt dier.. hahaha sorri la weyh...

well i guess that's all for today....
i really have nothing better to do online
(sbb tu duk mlayan tuh.. ish3... astagafirullahalzimm)
naseb laa esok finally nk gi jalan..sg. ptani here i comee!!! nk ikot! jom!

Labels: