Sunday, March 20, 2011 @ 2:16 AM  3 stares
Welcome To Facebook
Log In
One New Message
click click


asalamualaikm...ni asal xcompom lgi my request..awt ang dgk pa kengkewn ang citeq bab aku ni...yeahh mmng btoi aku mnat ang xpi that not aku smpai tergila gila kt ang....hmmm xpe that your problem aku just nk kawan ngn ang je xpi kalo cm ni ang lyan aku xpe aku xhingin pn nk knai ang...ok wassalam
 


 

Reply Box
click click
type type

wehh....first skali aku nk kata sorri sgt.. aku paham napa ang marah... kalo ado org wat kat aku cam aku wat ni aku pon bengang..

kwn2 aku suma cita ok2 ja pasai ang.. dont wori..aku x pnah dgq bnda buruk pun psai ang...
aku just x layan sbb rsa ang saja ja main2....aku malas ah nk memeningkan kepala aku ngan benda2 (mcm ni) spanjang cuti spm nih..

lagi satu aku kesian kat ***** sbb ang wat dia camtu.. maybe ang akan buat camtu gak kat aku.. lagipon kta nk masuk u dah.. konfem ah nnti ang jumpa ramai yg better... lagi baik.. lagi cun bla bla bla...

ni aku just nk explain cikit napa aku buat benda yg aku buat..
x best arh ada org sakit hati ngan kta kan... ? 

click reply button



what? did i just did that? nooooo
waaaaaaaaahhh... i feel like i wasnt suppose to reply like that...but what can i do.. it was sent..
waaaaaaaaaaaaaa... patut ke tak?.. nampak desprate ke?.. nampak cam takdak maruah?

tapi serius kesian .. i feel soo bad when makmal did it to me.. i didnt realize that i'm doing the same thing to another human being.. 
tapi makmal lagi teruk lah! dia add ayah aku..tapi tak add aku.. huh.. tgk kat wall penuh je duk mesej ngan pompuan... tak cun pulak tu.. panggil pengiun panda.. geli laaaaa..i miss u.. sorry la mjok eh.. ermm takpe..

so can anyone tell me what i just did? is it right? or i should've ignore that message?? 
arrrrrghhhhhhhhh.. slamat aku tak pegi amik result! kalo tak.. malu 1000 tahun tak habes...

help me!

Labels: