Thursday, October 8, 2009 @ 4:03 PM  3 stares
it has been 2 months since i last posted?

ahh nina jgn duk wat poyo.. tau la bi dier 94... huahaha.. (perasan btol)

biasa la dah 2 bulan x post.. ke-perasan-nan yg terpendam ni makin bnyk..


1st nk menyatakan.. i misss my best friend berri much!! SYAMIMI!!

tau dop?.. 23/9/09 tu pon sy duk igt ko awk jugok! haha.. takdir btol!... 23 + 9 .. comey gilo tarikh tu!

igtkan syamimi dah x igt kat kwn dier sorang ni tapi igt gak dier.. yay!! happy sgt sgt.. .

pada 9/9/09 plak ada org siap buat perkahwinan beramai-ramai hari tu.. kwn aku kat mrsm ni ter-kena bad luck ari tu.. dier pengsan, jatuh, mata dier tercocok kat meja.. sakit wei! sampai blood capillary kat mata dier tu pecah.. tapi bende len ok je.. don worri

raya lak?.. syokk!! nk tgk gambar x.. takut2 la rindu kat nina yg comey ni...

esok (jumaat) lepas maghrib, ade jamuan raya.. nk pkai baju merah tu gak!
agak2 org tkejut x?

tu baju raya ke2.. raya 1stbiru... len kali la upload ..lama btol dier nk upload sekepin gambar yg comey..

so anyway.. exam ritu ok gak markah ..
bm 85
bi 94
(highest! kot?)
mtmode 58
add mat 20
(ok ke ni?)
sej 62
ag 56?
(tme exam tu sakit mata)
bio 74
(2nd highest! :P wekk)
fizik 80
(1st time dpt A!)
akaun 80
chemistry 36
(hari sama ngan agama. so halal yg ni)

nina usaha!!! 4 flat sem 2! kalo dpt 4 flat, buat la ape ko nk..

khamis depan ada cuti sukan gurka + depavali.. unfortunately, aku ldp xleh balik.. tgk ah camne... kalo aku ade mood aku gi bagi excuse untk balik.. buat ayat2 pasrah kat uztaz..

pastu ape lagi.. lepas cuti tu ade 3 minggu lagi je skola.. pastu exam 2 minggu pastu yay balik!!

satu lagi nk record aku dah puasa 6 hari dlm syawal!! yay!! allhamduillah.. semoga puasa aku tu di terima.. xde yg terbatal..

akhir kata time is unforgiving = time is precious so hargai lah. dah nk kene tutup komp ni.. huhu.. kalo boleh sabtu ni nk try online lagi... biasanya diorg tutup untk fom 3 /5... ini adalah diskriminasi! (diskriminasi mnjatuh kan aku~)

ok la bye bye.. len kali la... x sempat enjoy pon online kali ni.. huhu.. kesian kan?... hargailah masa anda di rumah

ptg ni nk gi joging.. jom la join!!

Labels: